Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Helena - 26 oktober 2011 14:31

Tjabba tjena hallå!
Jag är inget vidare på att blogga ;) Glömmer liksom av den + att jag skriver det mesta på fb. så det blir lite "kaka på kaka" att även blogga om det..

Men iaf! hm... får nog gå tillbaka lite först och se vad jag skrev om i förra inlägget..
aha.. nu är jag med!

Vi fortsätter ju på vattengympan 1 gång i veckan och det går som hejsan! Han är mer vild än tam i vattnet! och gör jag inte som han vill, så riskerar jag en ordentlig smäll i ansiktet och ett par stränga ögon som tittar på mig!
Men han plaskar, skrattar åt/med de andra, simmar igenom tunneln, dansar när vi sjunger och det bästa, hoppar från kanten efter han "räknat" till 3 genom att sitta och slå ihop pekfingrarna ;) Han är för söt min lille goding!

I går när vi va på vattengympan, eller precis kommit dit, så undrade SG hur det va. jodå det är bra. han har blivit lite rund under rumpan bara, tippar väldigt lätt nu igen! Och att jag då väntade på rullen! Ja med AT kommer komma hit sen och säga att ni ska prova ut den idag, för den kom i morse!!! aaaaa!!!!!! :D:D:D:D:D

Så efter ca 45 minuters simning va det dax för rulle utprovning! Och det tog tid!
Gubben i verkstan undrade hur länge han haft rullen, då han rullade omkring själv!
Detta är andra gången han sitter i den!!! Han blev chockad!
Samma hände sedan när vi väl va färdiga och satt och väntade på SG Anna, som höll på att byta om, då satt SG Elin med oss och väntade. john tog då tag i hjulen och rullade iväg! Elin som satt på huk höll på att sätta sig på rumpan på golvet! började gap skratta och sa "han kan ju!!!"
Jag sa att han hade det inbyggt ;) detta va hans grej! ;)

I morgon ska vi till läkaren igen, då har det gått nästan 3 månader sen vi fick beskedet om att vi ska avvakta i 1 år, för dom har ingen aning.. eller nä.. va det inte typ den 20 augusti vi träffades.. hm.. ja ja.. det va ett tag sen!
Får väll se vad hon säger i morgon! är inte vidare positiv!
Efter det ska vi raka vägen ner till halmstad. Andningsregistrering är det då. Tror att olle allt ska få vara där nere med honom.. så har vi aldrig gjort, varken med mia eller john. det har alltid varit jag som fått ligga på sjukan. men jag måste plugga och faktiskt, jag har ingen lust att sova på sjukan!

Och så va det lösenordsskydda ja..
Jag får väll göra det till nästa gång, och den som då vill ha lösenord får skicka iväg en fråga och skriva vem du är så får vi se om du får.. har jag dig som vän på FB, så kommer det finnas där. på FB finns mina vänner och mina vänner får veta vad jag skriver om ;)

Slänger in den första rulle bilden på john! mia är här ca 120-125 cm. så har ni något att relatera till!
 

Ovido - Quiz & Flashcards