Direktlänk till inlägg 26 december 2011

då va julen över, men inte väntans tider!

Av Helena - 26 december 2011 21:42

Jaha, så va denna julen gjord.
Har varit en lugn jul, sånt gillar vi! Julafton hos farmor och farfar, lunchen va dock hos gammel mormor och morfar, och nu annandagen hos mina päron.
MEN väntan är ju fortfarande inte över... EEG´t ligger och gnager i skallen 24/7 och jag vill bara att de ska ringa och berätta för mig hur det verkade! Och varför laktatet låg så högt som det gjorde. (det fick jag reda på i fredags när jag ringde och jagade dem då)
Men har de inte ringt innan kl 15 i morgon då ska det jagas tills jag får ett svar!

 
Ja och sen borde jag plugga lite till.. eller jag ligger fortfarande någon vecka i före, men hellre det! Men just detta kapittlet är väldigt mycket äldreboende/äldrevården, me don´t like! så det går väldigt trögt för tillfället!


Även mia ska kallas i början på januari, så då börjar utredningen på henne med. Ja så sen kanske det bara är pappan i familjen som räknas som frisk. vi får se, vi får se.
Jag längtar iaf en hel del till slutet på feb så jag helt säkert vet vilken av alla typer av sjukdomen jag har. Känns långt bort, men som vanligt går det väll alldeles för fort!

Nu väntar nog sängen, om jag inte ska plugga lite först.. ska känna efter lite till..

Kram och god mellandagsrea jakt ;)

 
 
Caroline

Caroline

27 december 2011 10:32

Har Mia samma problematik som du/John?

http://min.bakel.se

Helena

27 december 2011 10:45

nej inte ännu som jag, men som jag var i den åldern. Hon börjar klaga på huvudvärk är väldigt böjlig i lederna, men HUR vet vi inte riktigt, får höra att barn ÄR böjligare. Blåmärken kommer hela tiden.

 
Ingen bild

B

27 december 2011 15:42

Nu måste jag missat nåt här i bloggen, du skrev att du skulle få svar på vilken del av sjukdomen du har i februari. Vad är det för sjukdom du talar om? Eller vet du det? Hänger det ihop med Johns problematik?

Kramkram

Helena

27 december 2011 21:36

hm. iom att jag inte vet vem du är och inte skriver ut de privataste delar i den öppna bloggen, så vet jag fortfarande inte vilken TYP av sjukdom jag har, eller jag vet vilken sjukdom det är, men det finns många typer av den och det vet jag inte ännu.
Det jag nu skrev senast handlar inte alls om det utan är något som hänt john.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 26 juni 2019 18:56

  hej läsare!  Fick idag ett mejl om en ny kommentar här i bloggen. Och det va kul! Alltså kul att bloggen fortfarande lever!  Jag har tänkt på bloggen då å då genom åren, men hade helt tappat adressen hit, alltså ens vilken portal jag bloggat ...

Av Helena - 1 januari 2015 21:24

Fick friska upp minnet helt med både kolla upp inloggningsnamnet och lösenordet. kom faktiskt inte ens ihåg adressen hit, vilken av alla bloggar som jag skrev på! ;)  men nu jäsiken!    Låg och funderade i natt på vad jag/vi varit med om nu und...

Av Helena - 14 september 2012 17:40

va längesen det va jag bloggade. och som vanligt har jag ingen aning om vad jag senast skrivit om, vad jag berättat eller vad jag hade tänkt berätta.. och jag går aldrig tillbaka och läser innan jag bloggar igen ;) så fungerar det här! ;) Vi har inte...

Av Helena - 25 juli 2012 12:00

då har sommarne kommit, iaf för ett par dagar. jag måste säga att jag har lite problem när det växlar mellan 13 grader och dagen efter är 25. John är på dagis och leker med alla barnen, jag frågade hur det kunde komma sig att han på 2 dagar har sliti...

Ovido - Quiz & Flashcards