Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Helena - 8 januari 2012 21:32

Äntligen har vi fått iordning på johns lekrum/habrum och olles och barnens kläder. olle får nämligen inte ha siina kläder i vårt sovrum, då han går upp så himla tidigt och våran garderobsdörr klickar jätte högt, så han är förvisad till nedreplan ihop ed barnens kläder ;) moa ha ha ha ha ;)
Men det blev bra! garderoben är flyttad till andra sidan, min gamla skänk är flyttat (den har jag alla mina gamla saker i, som jag hade i mitt rum när jag bodde hemma, så den är bara nostalgi ;) )
Hyllan med johns saker är flyttad, så han nu kommer åt sakerna själv. Alla bobby car bilarna och liknande (4 olika) är uppradade, så det är bara att hoppa på första bästa.
Det svåra blir bara att få plats ävenmed skrivbordet, så jag slipper sitta här, vid matsalsbordet, på en hård trästol och plugga. Känner verkligen i kroppen efter bara ett tag att det inte är något för mig och min kropp! Efter jag fick diagnosen så har jag lärt mig att jag måste lyssna på kroppen om vad jag klarar och inte. Hellre det än att ha jätte ont dagen efter!

I morgon börjar barnen dagis och fritids, och på tis börjar skolan för mia. SÅ skönt ska det bli att komma in i vardagen igen! att barnen somnar på kvällen för att de är trötta och inte bara är hyperaktiva för att de har tråkigt..

Men nu börjar även vardagen på hab igen. Almanackan är redan halvfull nu i jan av diverse saker!

Men vi längtar till nästa helg, då Jenny, Andreas och Oskar kommer och hälsar på, ska bli SÅ kul!

Emma har tagit sig in i googels underbara värld igen och läser som en dåre om diverse symtom! bra det, för jag får bara upp en massa gammalt tjafs som vi redan läst om ;) Heja Emma! <3

Nu ska jag duscha sen är det sängen.. mycket som ska göras i morgon!

God natt

Ovido - Quiz & Flashcards