Alla inlägg den 25 juni 2011

Av Helena - 25 juni 2011 20:57

Hej alla läsare!
Gu vilken helg! trötta som tusan, hela familjen! Va på en väldigt trevlig fest igår, men det blåste ju som attans, så huvudet är helt urblåst idag!
Och om man då ska gnälla lite, så är det ju ingen lätt match att ha med john på kalas! och absolut inte utomhus! Det blir till att bära från början till slut! Men hade lite hjälp av Linda, som va avbytare ;) tack linda!
Vi hade "sittskalet" med oss, eller den som jag kallar "bumbo delux" ;) men DEN skulle han INTE sitta i! så Elin (5 veckor äldre än john och ett riktigt yrväder) blev nertryckt och fastspänd i den under maten, så fick mamma linda äta i lugn och ro ;)


Fick även gosat lite med lilla linnea, tobbe och annas lilla hjärta. mysigt! Men när jag satte henne i knät, ja och även när jag bar henne, så e hon mer stabil än john, och lilla linnea är 5 månader!


Ja, nu ska jag nog inte skriva mer, har liksom inget speciellt kul att skriva om. Vi väntar med spänning till på tisdag, då kommer sjukgymnasten Helen hit och ska kolla ut hur gåstolen funkar, hon har med sig hans nya sandaler och dsen va det nog något mer, men det har jag ingen aning om vad det va!


Nu ska jag klippa av mia´s hår! Hon sa först att hon ville ha lika kort som mig! Dvs. typ tuppkam med rakat runt om... Men jag fick henne att sträcka sig till käklinjen ;)
Så nu mot frisör stolen :)


Hej svejs!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards