Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Helena - 17 augusti 2011 14:24

Då va det dax igen.

Gårdagen va verkligen turbulent.

Började med ett samtal från FK, som gjorde att jag skönt ner till fotknölarna. mina dagar va slut, eller TAR slut nästa vecka, och nu ville dom att jag skulle fixa detta på något vis.
Sedan ringde jag VUX. frågade om min placering på reserven för utbildningen, men det va inte så hoppfullt. Han skulle återkomma.

Sen skulle jag precis åka och prata med andevärlden ;-) då ringde han från vux och sa att jag kommit in på flexen! en blandning av distans och att läsa på skola! kunde inte blivit bättre! Sen åkte jag till stan och fick prata med diverse olika familjemedlemmar som fanns på "andra sidan"
Så dagen började katastrofalt och slutade i solsken!


Sen idag! Började med simmis avslutning för mia. det gick bra! varmt va det ;)
Sen åkte vi till HAB för att hämta ett höftbälte. detta ska underlätta för mig när jag bär på john. Får väll se om det kommer fungera.
MEN! då får jag även reda på att vi inte alls längre ska få någon rullstol! Det fattas två cm på bredden! TVÅ CM!!!!! vi har fått en massa kuddar och diverse inlägg till allt annat, men nu! nu blev det istället tvär nej! tror även att hon har mätt på sittskalet som gjordes i maj! så lite måste han ha växt på bredden oxå!
Jag tror det är något annat som ligger bakom, någon som inte alls vill att han ska ha en rullstol. som tycker att vi Hindrar honom i hans utveckling!


TVÅ cm!!!! jag kan alltså inte släppa detta!!!! jag blev sur och stegade ut från HAB! nu har jag visat den medgörliga sidan hittills, så nu så är det nog dax att sätta ner foten! nu är det nog med att hönsa omkring!   

Ovido - Quiz & Flashcards